Bye bye Nederland! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Saskia & Marlieke - WaarBenJij.nu Bye bye Nederland! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Saskia & Marlieke - WaarBenJij.nu

Bye bye Nederland!

Door: Saskia & Marlieke

Blijf op de hoogte en volg Saskia & Marlieke

31 Oktober 2014 | Nederland, Weert

Lieve allemaal!

Zoals afgesproken ons laatste berichtje vanuit Nederland. Zijn we er klaar voor? Ja we zijn er helemaal klaar voor! Onze laatste werkdag zit erop, de backpack is gepakt, we zijn online ingecheckt en de auto staat startklaar. We hebben hier zo lang naar uit gekeken en nu is het dan eindelijk zover. Onze wereldreis gaat beginnen!

De komende maanden gaat de relax modus aan en gaan we genieten van ons onbezorgde leven en al het moois dat op ons pad gaat komen. We hopen dat we tussendoor tijd hebben om onze avonturen met jullie te delen.. geintje.. natuurlijk gaan we die met jullie delen!

Morgen om 12.45 uur vertrekken we met Cathay Pacific naar Hong Kong en zullen we naar verwachting om 06.55 uur lokale tijd (23.55 uur Nederlandse tijd) landen.
We beginnen onze reis in een luxe 4 sterrenhotel om vervolgens back to basic met een camper door Nieuw- Zeeland te trekken.

We kunnen nog niet zeggen of en wanneer we internet hebben. We gaan ervan uit dat we in Hong Kong internet hebben en dat ons volgende berichtje vanaf daar is.

Liefsss

Ps. onder ieder bericht kun je een reactie plaatsen, doen!!

• 31 Oktober 2014 - 12:31

Ivonne:

Lieve Sas en lieve Marlieke, heeeeeel veeeeel plezier en een goede reis!! Geniet van jullie grote avontuur.

• 31 Oktober 2014 - 12:45

Rob Houben:

Hey Saskia (en Marlieke),

I'm jealous.... Wat een fantastische reis gaan jullie maken! Geniet van alles en maak veel foto's want jullie gaan zóóóveel meemaken en zien. Voor morgen een goede vlucht en voor daarna goede reis verder! Ben benieuwd naar jullie verdere reisverslagen en foto's.

Groetjes Rob

• 31 Oktober 2014 - 13:28

Sandra:

Nou meiden het is bijna zo ver. Julie gaan genieten maar wij ook van de mooie berichtjes en foto's. Maak er iets moois van wat ze jullie nooit meer kunnen afpakken liefs mam

• 31 Oktober 2014 - 13:32

Ad:

Heel fijne vakantie!!
    Dik verdiend!!

Geniet ervan,
    Ad van der Gouw

• 31 Oktober 2014 - 13:33

Marloes:

Ben al benieuwd naar alle verhalen!! Heel veel plezier en pas goed op jullie zelf!! Xx Marloes

• 31 Oktober 2014 - 13:35

Resie:

Saskia ik wens jullie een hele mooie reis en verheug me op de geweldige foto's. Dit pakken ze niet meer van jullie af!!!! Een fijne reis en tot gauw. -xx-

• 31 Oktober 2014 - 13:36

Frans En Tony:

Dus jullie zijn er helemaal klaar voor ?
    Ja, dan laat ons hier maar achter. Hier in dit kouwe kille kikkerdrillandje. Gaan jullie maar genieten, feesten en oa NZ op stelten zetten. De bloemetjes buiten plaatsen. Wij regelen hier wel alles...
    Wij zijn er helemaal klaar MEE !
    (En vooral jaloers zijn we ! Prettige reis alvast !)

• 31 Oktober 2014 - 13:37

Nicole Louwers:

Hi Saskia,

Heeeeeeeeeeeeel erg veel plezier gewenst daar!!
    Lekker genieten!!

Groetjes Nicole

• 31 Oktober 2014 - 13:37

Jackie:

Hallo Saskia en Marlieke.
    Wij wensen jullie een leuke reis met heel veel mooie belevenissen.
    Groetjes van Kurt en Jackie en Björn.

• 31 Oktober 2014 - 13:41

Bertien:

Groots Genieten! Have fun! X

• 31 Oktober 2014 - 14:37

Annelies:

Lieverds geniet van jullie vakantie, kijk goed uit en maak er iets moois van.
    dikke kus mam

• 31 Oktober 2014 - 14:52

Monique Stultjens:

Saskia een hele mooie reis en we zullen jullie volgen.

• 31 Oktober 2014 - 15:53

Marieke (en Emiel) :

Lieve Marlieke en Saskia,

Heel veel plezier! Dat het onbezorgd zal worden weet ik zeker. Geniet van elk moment!
    Ik ben stikjaloers, maar dat is voor jullie alleen maar een heel goed teken.

Voor de echte goede tips contact je me natuurlijk ff he ;)

Liefs, Marieke
    (Ook veel plezier van Emiel gewenst)

• 31 Oktober 2014 - 16:16

Marjo:

Hallo Marlieke en Saskia,

We wensen jullie heel veel plezier. Geniet ervan!!!
    We blijven jullie volgen.

Dikke kus
    De Timmermansjes oet d'Indj

• 31 Oktober 2014 - 18:59

Chantalle:

Hei meiden
    Een hele goeie, gezellige, uitdagende, veilige reis gewenst.
    Geniet ervan

• 31 Oktober 2014 - 19:38

Roy:

Veel plezier ladies! Ik ga jullie volgen!

• 31 Oktober 2014 - 21:18

Willeke Scheele:

Ha Saskia & Marlieke, heel veel plezier, super dat het gaat beginnen voor jullie, veilige reis toegewenst en enorm veel plezier, geniet er lekker van ;-)
    Groetjes!

• 01 November 2014 - 07:16

Yvonne Hermans:

Heeft Marlieke en Saskia, heel veel plezier! Wij gaan jullie zeker volgen en zijn erg benieuwd naar jullie reis per camper door NZ. Kunnen we eens komen of we nog een keer terug moeten in deze tijd van het jaar. Op onze reis was het herfst. Geniet en veel plezier maar dat gaat zeker lukken. Groetjes,Huub, Yvonne en Karlijn

• 01 November 2014 - 10:43

Evelien:

Goede reis meiden, vandaag gaat jullie avontuur dan eindelijk beginnen.
    Geniet ervan!
    Xx

• 01 November 2014 - 16:46

Huub Van Luijt:

Lieve Marlieke en Saskia.
    Eindelijk is de droomreis aangevangen. Geniet ervan, het is jullie van harte gegund.
    Let goed op elkaar en kom heelhuids weer terug.
    Groetjes, pappa (van Marlieke).

• 02 November 2014 - 16:14

Myrthe:

Oh wat heerlijk Marlieke en Saskia, nu zijn jullie echt vertrokken! Geniet ervan:)!!

• 02 November 2014 - 22:28

Sandra:

hoi marlieke, het avontuur is begonnen...jippie. heeel veeel plezier samen.! liefs sandra