We zijn online!! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Saskia & Marlieke - WaarBenJij.nu We zijn online!! - Reisverslag uit Weert, Nederland van Saskia & Marlieke - WaarBenJij.nu

We zijn online!!

Door: Saskia & Marlieke

Blijf op de hoogte en volg Saskia & Marlieke

17 September 2014 | Nederland, Weert

Lieve allemaal!!

Eindelijk, we zijn online! Zo hoeven we niet op 10 SocialMedia ons te melden, maar kunnen de geïnteresseerden zelf onze website in de gaten houden en lezen over onze (spannende) avonturen.
Zijn we er al klaar voor, zo’n 6,5 week voor vertrek? Uhhh… nee!! De laatste centjes moeten nog verdiend worden, de inpaklijst moet nog gemaakt worden, een hoop spullen moeten nog gekocht worden, de backpack zit nog in het plastic en eigenlijk hebben we nu al tijd te kort voor dit alles... Onze agenda’s zijn inmiddels volgepropt, want ja we willen iedereen natuurlijk nog even zien of spreken en de kapper/dokter/tandarts/pedicure/schoonheidsspecialiste/nagelstyliste staan er ook nog tussen gepland. Klaar of niet, op 1 november vertrekt toch echt ons vliegtuig!!
Via https://nl.flightaware.com/ kunnen jullie a.d.h.v. het vluchtnummer live ons vliegtuig volgen.
Of via http://www.cathaypacific.com/cx/en_HK/manage-booking/flight-status.html kunnen jullie de vluchtstatus van Cathay Pacific zien.
Even wat praktische informatie omtrent onze vlucht(en):

Zaterdag 1 November 2014: Cathay Pacific Airways CX 270
Vertrek: 12:45 Amsterdam (Schiphol)
Aankomst: 2 November 2014 06:55 Hong Kong (lokale tijd)

Dinsdag 4 November 2014: Cathay Pacific Airways CX 197
Vertrek: 21:00 Hong Kong (lokale tijd)
Aankomst: 5 November 2014 13:05 Auckland (lokale tijd)

Zaterdag 29 November 2014: Fiji Airways FJ 450
Vertrek: 14:35 Christchurch (lokale tijd)
Aankomst: 18:35 Nadi (lokale tijd)

Donderdag 4 December 2014 Fiji Airways FJ 931
Vertrek: 18:10 Nadi (lokale tijd)
Aankomst: 21:50 Melbourne (lokale tijd)

Vrijdag 5 December 2014 Quantas QF796
Vertrek: 09:35 Melbourne (lokale tijd)
Aankomst: 10:55 Alice Springs (lokale tijd)

Dinsdag 9 December 2014 Quantas QF797
Vertrek: 11:40 Alice Springs (lokale tijd)
Aankomst: 15:45 Melbourne (lokale tijd)

Woensdag 28 Januari 2015 Cathay Pacific Airways CX 146
Vertrek: 13:00 Cairns (lokale tijd)
Aankomst: 18:05 Hong Kong (lokale tijd)

Donderdag 29 Januari 2015 Cathay Pacific Airways CX 271
Vertrek: 00:25 Hong Kong (lokale tijd)
Aankomst: 06:15 Amsterdam (Schiphol)

Kort ons reisschema:
2 t/m 4 november: Hong Kong
5 t/m 29 november: Nieuw-Zeeland
29 november t/m 4 december: Fiji
4 december t/m 28 januari: Australië
De details van de reis komen vanzelf aan bod! ;-)

Handig om te onthouden: http://saskiaenmarliekeopreis.waarbenjij.nu/.
En nu je toch op de website bent: voeg je e-mail adres toe, dan hoef je niet handmatig steeds te kijken! Links onderin het scherm staat een blokje ‘blijf op de hoogte’ -> meld je aan voor de mailinglijst.

Het volgende bericht zal vlak voor vertrek zijn. Dan laten we wel even weten of we er écht klaar voor zijn.

Liefs Sas & Marlieke

• 17 September 2014 - 17:36

Karin Verhagen:

Hee dames

Ik wens jullie alvast veel voorpret toe en volg jullie zeker. Wat een mooie reis gaan jullie maken!! Succes met de voorbereidingen.

• 17 September 2014 - 17:52

Esmee:

Leuk leuk leuk!!

Goed bezig dames! Verheug me op al jullie avonturen!
    Liefs, Esmee

• 17 September 2014 - 19:11

Resie Heymans-Hansen:

Heel veel plezier en ik zal je zeker volgen!!!!! Het is nu al afzien naar de foto's pfffffffff haha. Suc6 met alles wat jullie nu nog moeten doen voor vertrek.

Gr's Resie

• 17 September 2014 - 19:29

Dilma:

Zo wat spannend. Het komt nu echt dichterbij. Maak er een leuke tijd van, maar dat komt ongetwijfeld goed ladies! Kusjes van Saskia's 'tante Dilly'

• 17 September 2014 - 20:10

Marjo Timmermans-Bruekers:

Hallo Marlieke en Sas, Wij gaan jullie zeker volgen.
    Veel succes met de voorbereidingen!!
    Groetjes Laurens en Marjo

• 24 September 2014 - 15:35

Frans Meulenberg (van Tony..):

O, wat zijn we jaloers ! We gaan meegenieten door jullie avontuur op de voet te volgen.
    Have fun !

• 29 Oktober 2014 - 07:13

Sandra:

geweldig. nog een paar dagen.....heel veel plezier. we gaan met jullie mee op t avontuur. GENIETEN is t sleutelwoord. liefs sandra

• 30 Oktober 2014 - 18:48

Ria Van Osta:

Hallo Marlieke( en Sandra natuurlijk),
    Eindelijk is het zover......... Super dat RBOB jou de mogelijkheid gaf om deze trip te maken. Heel veel reisplezier en wij zullen jullie volgen. Sterkte aan jullie pa en ma.
    Groetjes Ria van Osta

• 31 Oktober 2014 - 08:12

Marleen Halfers:

Hoi Marlieke en Saskia

Nog 1 nachtje slapen en dan gaat het echt beginnen. Jullie gaan een hele reis maken en veel beleven.
    Veel plezier . We zullen jullie volgen.
    Groetjes Marleen en Theo.